MAKLUMAN GANGGUAN CAPAIAN KEPADA PERKHIDMATAN ATAS TALIAN BAGI PEMBAYARAN MELALUI PORTAL MYMPPD DAN MYBAYARAN MAJLIS PERBANDARAN PORT DICKSON
Dimaklumkan bahawa MPPD sedang melaksanakan kerja-kerja penyelenggaraan Sistem MyBayaran dan myMPPD. Sehubungan dengan itu, sepanjang tempoh tersebut akan berlaku gangguan capaian perkhidmatan atas talian bagi pembayaran melalui Portal MYMPPD dan MYBayaran disebabkan kerja-kerja penyelenggaraan tersebut.
Pembayaran Cukai taksiran, Sewaan dan Kompaun boleh dibuat melalui saluran bayaran atas yang lain seperti Aplikasi CLIQUE MPPD, TNG eWallet, Jompay, Maybank 2U, ShopeePAY, Lazada dan CimbCLICKS.
Pembayaran Kompaun Tempat Letak Kereta hanya boleh dibuat di Aplikasi Flexi Parking atau hadir ke pejabat Stellar.Segala kesulitan amatlah dikesali.Sekian Terima Kasih.
Jabatan Teknologi Maklumat
20 Februari 2024